Jeśli chodzi o cylinder to jego średnica wynosi ponad sześćdziesiąt osiem milimetrów. Za to skok tłoka to już pięćdziesiąt i dziewięć dziesiątych milimetra. Przy tym wszystkim ścigacz dysponuje liczbą stu dziesięciu koni mechanicznych. Można, więc go uznać za prawdziwego potwora. Poza tym, ścigacze mają jeszcze jedną zaletę. Naprawdę świetnie się je prowadzi. Maszyna pracuje naprawdę gładko, odpowiada na każde nawet najmniejsze naciśnięcie pedału gazu. A co więcej nie towarzyszą temu żadne nie przyjemne dźwięki, tylko miła dla ucha melodia. Motocykl, zaraz po ruszeniu bardzo dynamicznie nabiera prędkości. Wszystkie biegi można zmieniać wręcz z dziecinną łatwością. Ponadto, dzięki zastosowanemu leciutkiemu luzowi w układzie przeniesienie, jazda po mieście jest wolna od jakichkolwiek szarpnięć i stukania. Jest to jednocześnie bardzo dobry motor dla początkujących motocyklistów. Nie wymaga specjalnych umiejętności, jeśli chodzi o jego prowadzenie. Jedyne, co jest nam potrzebne to chęci, trochę dyscypliny i nieco skupienia. Dlaczego skupienia? Z prostej przyczyny. Ścigacz jest w stanie rozwinąć naprawdę zawrotne prędkości. W końcu po to został zaprojektowany.
[Głosów:0 Średnia:0/5]