Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, jak znaczną rolę w naszej codziennej rzeczywistości odgrywa obecnie szeroko rozumiana reklama. Reklama otacza nas ze wszystkich stron, można nawet odnieść wrażenie, że jest jedną z najważniejszych, fundamentalnych wartości współczesnego ładu ekonomicznego. Wypada jednak postawić pytanie, czy tak daleko idące tezy aby na pewno są uzasadnione, czy mają wystarczające pokrycie w faktach. Wydaje się, że niezwykłą, kluczową wagę ma tutaj fakt, iż wraz z biegiem czasu i wraz podnoszeniem się stopnia swojego rozwoju branża reklamowa przerosła, pod względem dochodów, obrotów oraz ogólnej rangi, wiele z tych sektorów, które obsługuje, co przecież musi pociągać za sobą określone konsekwencje.Mimo wszystko, nie można chyba jednak powiedzieć, aby współczesna reklama istniała „sama dla siebie“, ani nawet, że, jak często się mówi, nie sposób ocenić faktycznego, realnego zapotrzebowania, jakie istnieje na takie wartości, jak reklama. Wiele jednak wskazuje na to, że następne miesiące mogą tutaj dostarczyć pewnej liczby przydatnych wyjaśnień, lub chociaż „rozjaśnień“ opisywanej sytuacji.
[Głosów:0 Średnia:0/5]