test

Zwykle, jeżeli jesteśmy na zakupach, pracownicy sklepu nachodzą nas i stoją nad nami, przez co najczęściej się denerwujemy i chcemy by zostawiono nas w spokoju. Jednak, co zrobić? Czy prośba dania spokoju klientowi może być odebrana za zbyt odważne i niegrzeczne żądanie? Z pewnością tak by było. A przecież żadna ze stron nie chciałaby, żeby zakupy były nieprzyjemnym czasem spędzonym w sklepie. Takie sytuacje mają jednak miejsce i zawsze wtedy, gdy klient chce samodzielnie i w spokoju przejrzeć towar sklepowy. Jednak, gdy klient potrzebuje pomocy ekspedienta często okazuje się, że jak na złość wokoło niego nie ma nikogo, kto by był na tyle wykwalifikowany by mu pomóc. Jest to dość zabawny zbieg okoliczności. Natomiast w sklepie internetowym otrzymujemy pomoc tylko wtedy, kiedy sami będziemy jej potrzebować. Zatem wtedy, gdy samodzielnie o nią poprosimy czy gdy jej poszukamy. Większość sklepów internetowych posiada specjalne strony-zakładki FAQ. Są to odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here