W polskiej telewizji nie tylko tej publicznej, ale także komercyjnej odnajdujemy bardzo wiele programów publicystycznych. Wielu z nas je ogląda i czasami nawet nie zastanowi się czy są one tego warte i czy to na pewno publicystyka z prawdziwego zdarzenia. Dzieje się tak pewnie, dlatego, że wszystkie są zrobione w ten sam sposób i trudno nam odnieść którykolwiek z nich do jakiegoś innego wartościowego programu, który wyznaczałby, jakość prowadzonych w ten sposób audycji. A o oglądaniu przez telewidzów zagranicznych programów tego typu my, jako pasjonaci mediów możemy jedynie sobie pomarzyć. W ten sposób telewidz nie jest w stanie uzyskać prawdziwego obrazu jak powinien wyglądać dobrze wykonany program publicystyczny. Można nawet powiedzieć, że będą oglądać wszystko to, co im się podeśle i nie będą wybrzydzać a ich wiedza na ten temat nigdy się nie pogłębi. Wszystko w rękach polskich wydawców, aby zwrócili uwagę na poziom swoich programów i spróbowali je poprawić przede wszystkim pod względem budowy i konfiguracji.
[Głosów:0 Średnia:0/5]