Większość z nas zauważa, że od jakiegoś czasu elektroniczna wersja wszystkiego wdziera się niepostrzeżenie w nasze życie. Poza firmami, które działają stricte jako firmy internetowe (jak na przykład firma internetowa), jest mnóstwo firm, które działają jakby na dwóch frontach, czyli stacjonarnie i wirtualnie. Jest to rozwiązywane na wiele sposobów, ale firmy, które chcą się liczyć na rynku (niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności) po prostu muszą docenić Internet. Firmy rozszerzają więc swoje usługi o elektroniczną wersję produktów lub o elektroniczną wersję swoich sklepów, biur czy punktów obsługi klienta. Jedne firmy tworzą w tym celu specjalne podjednostki zajmujące się jedynie e-biznesem. Inne tworzą jedynie odrębne działy. Część firm zrezygnowało z tego typu rozwoju, ale tylko pozornie, gdyż pośrednictwem pomiędzy e-przedsiebiorstwami zajmują się inne firmy i korporacje internetowe. Niszę tę wypełniają także firmy specjalizujące się w pośrednictwie pomiędzy firmami a klientem. Tak więc niezależnie od nastawienia firm ich produkty (lub produkty z których korzystają) stają się częścią e-biznesu.
[Głosów:0 Średnia:0/5]